Participants:
Fins a 30 participants
Durada recomanada:
1,5 hores


Públic:
- Educació secundària
- Batxillerat
- Adults
Repte:
Saps què passa si fem una cosa gran ben petita? Què canvia en ella? Què és la nanotecnologia i quines implicacions té al nostre dia a dia?
Objectius | Educació secundària (ESO) | Batxillerat / Públic adult |
Definir el concepte de nanotecnologia | ![]() | ![]() |
Aplicar la relació superfície – volum a les ciències experimentals | ![]() | ![]() |
Valorar la necessitat del procés d’encapsulació per controlar la reactivitat dels elements químics a escala nano | ![]() | ![]() |
Experimentar l’encapsulació a escala macro | ![]() | ![]() |
Divulgar innovacions en el camp de la nanociència i la nanotecnologia | ![]() | ![]() |
Descripció:
Ens endinsarem en el món de la nanotecnologia a través de càlculs, experiments i observacions. Posteriorment aplicarem aquest aprenentatge a escala macro per tal de modelitzar un mètode utilitzat per protegir un nanofàrmac d’agents degradants.

nanotecnologia | escala macro | escala nano | relació superfície-volum | reactivitat | encapsulació