Participants:
Fins a 30 participants
Durada recomanada:
1,5 hores


Públic:
- Educació primària (Cicle mitjà)
- Educació primària (Cicle superior)
Repte:
Construirem un robot i el programarem perquè agafi la clau de l’illa, que és inaccessible per nosaltres!
Objectius | Educació primària (CM) | Educació primària (CS) |
Detectar errors semàntics al confondre el resultat esperat de les funcions dels blocs utilitzats. | ![]() | ![]() |
Utilitzar loops per optimitzar el codi | ![]() | ![]() |
Usar el raonament lògic per preveure el comportament dels programes | ![]() | ![]() |
Relacionar la distància avançada amb el número de rotacions del motor. | ![]() | ![]() |
Entendre la diferència i utilitzar correctament els procediments condicionals (si, sino si, sino) | ![]() | |
Reconèixer que existeixen diferents solucions per un mateix problema | ![]() |
Descripció:
Analitzarem un repte a priori complicat i el descompondre en parts més senzilles. Seguirem unes instruccions de forma metòdica per construir un robot que, per mitjà de la programació i el mètode prova-error, sigui capaç de resoldre el repte.

algorisme | optimització |