Participants:
Fins a 30 participants
Durada recomanada:
1,5 hores


Públic:
- Educació primària (Cicle inicial)
- Educació primària (Cicle mitjà)
- Educació primària (Cicle superior)
- Educació secundària
Repte:
Com podem fer coets impulsats per aire que volin el més lluny possible?
Objectius | Educació primària (CI) | Educació primària (CM) | Educació primària (CS) | Educació secundària (ESO) |
Aplicar el mètode científic | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Plantejar hipòtesis | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Construir i experimentar amb coets propulsats per aire a pressió | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Diferenciar una variable dependent d’una independent | ![]() | ![]() | ||
Utilitzar correctament el llenguatge científic | ![]() | ![]() | ||
Recollir i analitzar dades a nivell qualitatiu i quantitatiu | ![]() | |||
Optimitzar el vol del coet | ![]() | |||
Dissenyar experiments per investigar hipòtesis plantejades | ![]() |
Descripció:
L’Agència Espacial necessita urgentment un coet, però tenim paper i poca cosa més… Podrem fer un coet que voli més de 30 metres?
A l’inici serà difícil, però amb un bon procés tecnològic anirem millorant el nostre prototip: alerons ben col·locats, una bona distribució de la massa, una llançadora potent… amb base a les nostres proves i observacions, aconseguirem volar ben lluny!

propulsió | disseny | mètode científic | alerons | anàlisi de dades | aerodinàmica