Com tots sabeu, els nostres monitors sempre estan motivats i no paren de pensar noves activitats i en com poder incorporar nou material a les nostres extraescolars. De vegades, però, ens fa falta una mica d’ajuda externa.
Així doncs, durant la sortida de monitors del passat 11 de febrer, vam tenir l’oportunitat de rebre una formació sobre Arduino a càrrec d’en Marc Sibila (@MarcSibila). En aquesta formació vam poder conèixer com funciona una placa d’Arduino i una gran varietat d’elements per treballar-hi.
Vam tenir l’oportunitat de desenvolupar un exemple de projecte bàsic, com és el cas de la construcció d’un semàfor, fins a reptes més complicats, com ara una alarma que s’activa amb un sensor de presència.
Aquesta formació ens va servir d’inspiració per poder crear, de cara a un futur proper, noves activitats pels nostres alumnes de robòtica i programació!